گاه آنلاین طبیست را می توان ارائه دهنده بهترین محصولات آرایشی بهداشتی، تجهیزات پزشکی، محصولات چرمی، آلات موسیقی و لوازم کادویی در سطح کشور دانست. تمامی محصولات این گاه از کیفیت بالا و قیمت مناسب برخوردار بوده و تماما از منابع اصلی این صنعت تهیه و در اختیار مشتریان گرامی قرار می گیرد. در طی قراردادهای مستقیم بسته شده با صاحبان مشاغل این گاه توانسته است که گلچین بهترین و ارزان ترین محصولات را فراهم کند. گاه طبیست فعالیت خود را از پاییز 1398 در استان اردبیل و همچنین قابل ارسال به کل کشور آغاز کرده است.

این وبسایت به نام علی و شماره ملی 1450383580 ثبت شده است. و دارای نماد اعتماد از سامانه نماد اعتماد کشوری و نشان ثبت ملی از سایت ساماندهی، معتبر تا تاریخ 28/11/1398 می باشد. به دلیل قرارداد بسته شده با سازمان پست جمهوری اسلامی ایران پرداخت فاکتور در گاه آنلاین طبیست به دو صورت نقدی وتحویل درب منزل می باشد. مشتریان می توانند محصولات خود را به صورت تحویل درب منزل سفارش داده و یا ازطریق درگاه امن بانک ملی و زرین پال اقدام به پرداخت آنلاین فاکتور خود نمایید.

گاه آنلاین طبیست سعی در ارائه خدمات با کیفیت در چارچوب قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران را دارد و پایبند به اصول مشتری محور می باشد.

پایین ترین قیمت ها

گاه طبیست همواره قیمت های خود را پایین تر از بازار نگاه می دارد. شما این محصولات را در شرایط خاص با تخفیف ویژه نیز دریافت خواهید کرد. بسته به شما کدهای تخفیف در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

کیفیت محصولات

همیشه بهترین و با کیفیت ترین محصولات انتخاب می شوند. انتخاب محصولات از منابع اصلی باعث شده است تا همیشه و همه جا محصولات این وبسایت حرف اول را در کیفیت بزنند.

عودت

در صورتی که از محصول خود راضی نبودید و یا در ارسال بسته شما اشتباهی روی داده است. اصلا نگران نباشید!.  شما قادر هستید که ظرف 48 ساعت محصول اری شده بازگردانید. شما عین پول خود را دریافت خواهید نمود و از این بابت در از این وبسایت جای هیچ گونه نگرانی نخواهد بود.

 

برای مشاهده گاه آنلاین طبیست کلیک کنید.

محصولات ,گاه ,طبیست ,آنلاین ,کیفیت ,بسته ,گاه آنلاین ,آنلاین طبیست ,اسلامی ایران ,دریافت خواهید ,جمهوری اسلامی ,گاه آنلاین طبیست ,ج منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

SeleGom فان گروپ farhikhteganweb شرکت امید مواد آذربایجان طب کار تهرانسر دانستنی های مهم در ساخت سمعک